30 seconds to Mars, 10/3-2010 - fryshuset

Jared Leto vet verkligen vad han gör på scenen och det spelade ingen roll att han klippt en mohawk för de var lika bra endå och Mr Leto var snygg som vanligt.

I vilket fall så var själva spelningen helt amazing. Atmosfären, musiken, lineupen. Allt överträffade mina förväntningar med flera hundra procent! Jag hade inte förväntat mig att Jared leto skulle lyckas sjunga som på studioalbumen live, men det gjorde han. Han klarade det med bravur, när rösten sprack lite lät det bara som om det skulle vara där. Det gjorde det hela nästan ännu bättre!

Låtarna jag tyckte var absolut bäst denna konsert var: (med motivering)

The Kill  för att det är en av mina favoritlåtar och den var så mysig!
The Fantasy för att det också är en av mina favoritlåtar och dessutom för att jag inte trodde jag skulle få höra den.
A Modern Myth för att den akustiskt är underbar! Ovärderligt.
This is war bara för att stämningen var bäst! En stor mosh i mitten, folk på varandras axlar och bara underbar stämning. Videon som rullade i bakgrunden bidrog och sen så är det ju ett plus att jag också älskar låten.

Min hals är förstörd, jag har ju fått skrika ut som jag alltid velat till alla dessa låtar. Nu är rösten inte så mysig, förstår inte hur han gör det, Jared Leto, utan att bli röst-lös.

Ha en bra fortsatt eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0