dagens youtube

dagens youtube är slightly different än de andra jag tidigare laggt upp. Idag får ni endast en preview av en video som inte kommit ut än!

 

Den fullständiga videon kommer att släppas den 10 Januari och alla som inte ser fram emot den måste vara halvblinda!! Mr Jared Leto är ju snygg för fan!! Inte lite snygg heller... 

En sak slog mig dock. Är det bara ajg eller håller hela musikindustrin på att iinfiltreras av lite små porriga kläder och utstyrslar. Lack och latex. Välj valfri Lady Gaga video så ser ni vad jag menar. De senaste från Christina Aguilera as well. Och nu 30stm!? haha jag klagar inte, viktigt att påpeka, jag bara poängterar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0