Dead-guys tribute starring: Nirvana

hej igen guys!

kommer ni ihåg gårdagens inlägg on Queen? Om ni inte gör det kan ni alltid kika på det lite längre ner på sidan. i varje fall, jag fortsätter min lila tribute till döda människor och promotar Nirvana! Jag ahde en period då jag var helt besatt av nirvana. Jag minns det väldigt väl, det var innan jag hade köpt min första iPod, så all musik skulle få plats i mobilen. Jag tror jag hade ungefär 500MB minne på den mobilen jag hade då och jag tyckte att det var skitmycket, tills jag började lyssna på Nirvana... Då ville jag kunna lyssna på mer än bara greatest hits skivan och fick radera alll musik från mobilen för att få plats med så mycket nirvana som möjligt. När det var "som värst" hade jag endast Nirvana och Panic! at the disco på min lilla mobil. Haha, det var tider det!

Det finns en video som Nirvana gjort som jag tycker extra mycket om, denna video är faktiskt en av mina favoritvideor of all times! And here it is, only for you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0