Hua! vilket uppehåll hörrni!

hello you guys!
har ni saknat mig? haha antagligen inte men det skiiter jag i för nu ska jag försöka plocka upp tråden jag hade i denna blogg! Jag känner att jag vill det och har tid med det!

Hur länge sedan var det då jag skrev? Haha! Jag rapporterade varken från Peace and Love eller Pierpressure! How bad am I liksom!? men det föll pretty much bort, tyvärr. Jag ska försöka hålla i detta från och med nu! :D det låter väl ganska bra, right?

Well, jag ska inte skriva om vare sig pierpressure eller Peace and Love nu, det känns som om det ör liiite sent kanske. ;) jag nöjer mig med att säga att HIM var awesome och att KENT är underbara! (värt att nämna att jag missade Rammstein på Metaltown, lite ledsen för det är jag, men vad kan man göra?)

Snart kommer My Chemical Romance's nya skiva ut, och den första singeln, Na na na na na na..., är ute sedan ett tag tillbaka, jag kan inte riktigt beskriva hur mycket jag ser fram emot denna kommande skiva! Jag är riktigt riktigt peppad inför ett (kärt?) återseende med ett av mina äldsta favoritband! :D Jag hoppas verkligen att resten av skivan håller samma standard som första singeln! Det finns en liten trailer ute för den nästa singeln och denna lägger jag upp här under!

trevligt att höras av igen!!!

/yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0