Band of horses

Infinite Arms.

Vart ska man börja, skivan är klockren. Underbar. Jag vill bara lägg mig ner med den på repeat och aldrg resa mig. Tyna bort tillsammans med skivan! Det var länge sedan jag fick något såhär vackert när jag letade ny musik! länge länge sedan!

Jag tycker att ni ska ta och lyssna på denna skiva nu direkt när ni läst klart detta. Gör det. Du kommer inte bli besviken, det lovar jag dig. dyrt och heligt! Band of horses är sig lika!

Gorgeous!

Billy Talent!

Guess What!!

Billy Talent kommer till Peace and Love! Är jag glad? JAAA!

Det blir tredje gången jag ser detta underbara band nu! Jag är kär i Billy Talent och jag ska få upprätthålla min fina kontakt med detta sköna band. Hah! Underbart! I am happy! Happy! Happy!!!!!

Jag hoppas verkligen att Pierpressure ger oss plåster på såren och bokarett förbannat bra band nu när The Used inte kommer! Det är något strul med deras "management team" och de kan inte komma. Många tårar, men! Nu när Billy Talent kommer hit, jaa, då kan jag ju inte vaera ledsen!!!!!!

RSS 2.0