gah,

might have to throw myself in front of the train again!

Jag är all fucked up. Känner mig twistad och upp och ner. ut och in och konstig. Weird. Vet inte var jag ska placera dessa konstiga känslor, eller hur jag ska hantera dem. Har ingen aning om hur jag ska göra för att få någon rätsida.

Jag vet inte vad det är jag känner!

men för att få veta måste jag kasta mig ut framför tåget och se vad som händer!

Bad update

jag är verkligen dålig på att blogga regelbundet. Jag tror att jag har haft min regelbundna period. Jag skrev ju osm mest 3 inlägg om dagen i genomsnitt. ;) no more though. Jag önskar att jag hade tid och ork att göra det, men det har jag inte. Därför blir det lite nu och då sådär. Ett inlägg här och två inlägg där liksom.

Idag fick mitt självförtroende en liten boost, jag fick nämligen tillbaka mina engelska provresultat. Jag tycker själv att jag är bra på engelska och det är jag tydligen också.
Jag: "måste artiklarna vara stenseriösa eller kan man vara lite halvflummig"
lärare: "Du är ju en MVG-elev så det spelar ingen roll vad du gör längre, gör vad du vill!"
I love english class. It always makes me feel so damn good! ;D

Oh, by the way. Jag ska åka och se My Chemical Romance i mars! UNDERBART. Det blir antagligen Wombats dessutom! :D


Metaltown fortsätter att uppdatera

De har släppt två nya band,

Raubtier
Parkaway drive

Dessutom kommer ett nytt band släppas varje dag fram till och med den 13 december! här har vvi ett praktexempel på bra framförhållning! Jag önskar alla festivaler gjorde så!

klicka här för att komma till hemsidan,


btw

Kings of Leon headlinar för P&L

Hurricane finns nu att se i sin helhet!

ni hörde mig rätt. efter att ha blivit bannad från en rak olika brittiska tevekanaler lades Hurricane-videon ut på MTV.com, tyvärr hjälpte detta oss i Sverige inget alls då vi inte kunde visa denna sida i våra webbläsare. Igår kom dock det glädjande beskedet att videon även finns på kerrangs hemsida och att vi svenskar kan komma åt det där! här har ni länken direkt till videon.

men hur är då denna video? anledningen till att den bannlystes från brittisk teve uppges vara det våldsamma och erotiska innehållet. När jag både har läst detta och sett videon fnissar jag tyst för mig själv och tänker att det inte alls är konstigt att vi svenskar anses vara vulgära och smått galna när det kommer till den här sortens saker. Denna video är inget uppseendeväckande enligt mig, det skall vara den lilla saken att det är 30stm (!!!!!) som har gjort den och inte någon mer trolig (såsom william control kanske). 

Videon är väldigt abstrakt och jag kan inte alls tolka dess egentliga innebörd, men den är samtidigt vacker på ett ganska uppseendeväckande sätt. Den innehåller våld och erotik, men det är ju konst. Jag tycker att svt2 ska satsa och sända denna video i ett av sina kulturprogram! 

Hoppas ni också gillar den!  

RSS 2.0