Bad update

jag är verkligen dålig på att blogga regelbundet. Jag tror att jag har haft min regelbundna period. Jag skrev ju osm mest 3 inlägg om dagen i genomsnitt. ;) no more though. Jag önskar att jag hade tid och ork att göra det, men det har jag inte. Därför blir det lite nu och då sådär. Ett inlägg här och två inlägg där liksom.

Idag fick mitt självförtroende en liten boost, jag fick nämligen tillbaka mina engelska provresultat. Jag tycker själv att jag är bra på engelska och det är jag tydligen också.
Jag: "måste artiklarna vara stenseriösa eller kan man vara lite halvflummig"
lärare: "Du är ju en MVG-elev så det spelar ingen roll vad du gör längre, gör vad du vill!"
I love english class. It always makes me feel so damn good! ;D

Oh, by the way. Jag ska åka och se My Chemical Romance i mars! UNDERBART. Det blir antagligen Wombats dessutom! :D


Kommentarer
Postat av: Miko

Härligt! Alltid skönt med lite bekräftelse ;)

2010-12-15 @ 11:49:48
URL: http://frostcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0