30 seconds to mars, zweimal

Kom att tänka på en sak såhär på kvällen. (natten)  I år kommer jag att se 30stm två gånger! Håll i er, men två! det är ganska tunga grejer! Hur kommer då detta sig, jo lyssna nu: 30stm kommer till Pier Pressure! nu hoppas jag att ni förlåter mig för min otroligt långsamma update-frekvens, men jag har varit busy...

Jag ska också tillägga att jag har fått en biljett till Peace and Love i födelsedagspresent! det måste jag säga var trevligt. En stor utgift försvann där. Tack så mycket Mamma och Kjell! Detta innbär för min kommande festivalsommar att jag "bara" kommer behöva ha pengar till Pier Pressure, Gatufesten och West Coast Riot. Det kommer bli kalasbra mina vänner!

Jag har börjat peppa inför onsdag då det är konsertdax. 30 Seconds to Mars på fryshuset. Jag peppar som en galning och hoppas hårt på att de kör fantasy akustiskt! Annars hoppas jag på många låtar från "a beautful lie"

Ska ni också gå på 30stm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0