My Chemical Romance updates

Ja mina vänner, det är sant Bob Bryar har lämnat dem.. Det är sant och det är sorgligt, men vad ska man göra. Inte så mycket finns det att göra. Jag hoppas bara att de ska hitta en ny trummis som kan ersätta honom, för Bob Bryar var inte att leka med. Han är förbannat duktig.
 <- Bob Bryar

Nu när vi endå är inne på MCR så kan jag ju också berätta att Frank Iero (andre gitarrist) och hans flickvän väntar tvillingar! Glatt besked, om än lite oobehagligt. Nu har de snart barn allihopa i My Chem. De börjar bli gamla. Men i min värld är de inte gamla alls. Inte en dag över 30. Men det är väl bara att se sanningen i ögonen och svälja hårt. Världen åldras.

Deras nya skiva är också klar snart. Det ser jag fram emot. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de gjort något bra. Jag hoppas och ber nästan till gud. :O

källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0