Danger Days!<3

två dagar senare har den värsta manin lagt sig och jag kan samla mig och tänka klart igen. Jag älskar Danger Days! Jag fullkomligt ÄLSKAR denna skiva, denna underbara fantastiska skapelse! Alla låtar är superbra och jag känner verkligen att My chemical romance har gjort det igen! De har släppt ännu en skiva som är verkligen hög klass! Soundet på Danger Days är lite mer "garage-aktigt" än de tidigare skivorna (i brought you my bullets, you brought me your love räknas inte för hela den skivan låter som om den skulle varit inspelad i just ett garage) Men det är inget fel med garage-ljud. Jag mååste faktiskt säga att jag gillar det. jag gillar garage-musik!(verkligen inte all garage-musik) Något annat jag tycker är fantastiskt med denna skiva är Gerard Ways otroliga röst som bara utvecklas och utvecklas HELA tiden! Han kommer sluta som tidernas bästa sångare om han fortsätter såhär! 

Vill ni ha mina favoritlåtar so far? (jag har ju bara lyssnat på skivan ca 15 gånger och detta kan ju ändras när jag hört den uppåt 40-50 gånger)

Planetary [go!]
Bulletproof Heart
S/C/A/R/E/C/R/O/W
Vampire Money

That's it! Hoppas ni lyssnar igenom denna skiva för den är verkligen UNDERBAR!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0