Det är vackert med snö (jag längtar efter hurricane)

det snöar stora flingor utanfor mitt fönster och det är så vackert! Så fantastiskt underbart. Allt det vita tvättar bort smutsen som i vanliga fall ligger synlig och bara är där, ful och äcklig. Nu blir allt vitt oh blankt. Den första snön känns alltid som en ny-start för mig! (inte för att det är första gången det snöar i år nu, men ändå)

Ikväll skulle jag ha kunnat stå framför en scen och sett Sum 41, men icke, jag sitter hemma och känner mig melankolisk och tittar på snön! Vilken upplyftande varelse jag är idag. :P

Nog med gnäll! Jag tycker att ni alla ska ta och kolla på 30 seconds to mars's nya trailers (eller är det teasers) för Hurricane! :D den med Jared är inte nådig! :D

här hittar ni videon!

Kommentarer
Postat av: sass

Hej! Tack så mycket! ^^ Vi går på frisörlinjen :)

2010-11-25 @ 21:24:59
URL: http://sandrawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0