Oh my god, jag har total glömt bort detta!!!

Jag var i stockholm förra veckan och där köpte jag två skivor. Den ena, In love and Death med The Used och den andra, Noir med William Control.

Då kommer vi till the tpoic: William Control. Han släppte en nya skiva för ett bra tag sedan! (Jag skrev dock inte alls blogg när den släpttes så här nämndes inget om den) Men oj vilken bra skiva detta är! Noir är en fantastisk
skiva om du gillar electro och Aiden,
för det är vad det är, Aiden gone electro med en mörkare underton. Mörkare texter, mörkare budskap och musikvideorna ska vi inte tala om! Jag tycker nog egentligen bättre om Wil Francis som William Control, jag älskar Aiden, men det är något med William Control. Jag kan inte helat sätta fingret på det, men det är något som gör honom bättre än Aiden. Denna skiva har, som alla andra, en bästa låt. Jag har inte ett dugg svårt att välja utan säger tvärsäkert rakt av "All Due Restraint". Det är en av de absolut bästa låtarna jag hört på hela året! DEn är helt otrolig! Texten är riktigt bra och musiken flyter jättefint genom hela låten.
william Controls andra skiva 
I LIKE!
så att säga. Jag rekommenderar den här skivan till alla som vill lyssna på något liiite mörkare och liite tyngre såhär i novembermörkret. I promise you, Ingen blir besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0