Peace and Love 2011

jag sa ju att jag var "back in buisniess"
Jag tycker personligen att det känns lite tidigt att börja med bandsläpp NU inför nästa sommars festivaler, men det tycker inte arrangörerna av peace and love. De har redan släppt de första 13 banden till sommarens kommande festival.

Jag kan inte säga att jag är överdrivet imponerad, men det är inte heller bara skit de bokat in. Bland andra All Time Low och The Sounds är bokade, visserligen är dessa två de enda jag skulle säga att jag gillar bland årets bokade band men några ganska populära namn har de bokat redan nu (svenska så klart). Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray, Maskinen samt Asta Kask.


Vad säger ni? Är de första banden en besvikelse eller är de bra för att vara just första banden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0