Vad som helst men inte det!

I don't believe in god

Why oh why kanske du tänker då, men jag tror inte att det finns en gud. Hur kan en allsmäktig och god gud låta små barn svälta ihjäl eller  dö i plågsamma sjukdomar? jag kan köpa att gud -om han nu finns- inte ger oss ett helt lyckligt liv, men varför låta människopr lida? Varför kommer det naturkatastrofer? Varför finns det terrorister som bombar sönder hela städer? Om gud fanns skulle han inte tillåta det. Därför hävdar jag att gud INTE finns!

Dagens essential playlist!

Breaking Benjamin - I will not bow
William Control - Razor's edge
Aiden - Let the right one in
The Used - A box full of sharp objects
Billy Talent - turn your back
Silverstein - My heroine
SOAD - cigaro
Willliam Control - Deathclub

På tal om ingenting har jag massor att göra.. Vet inte hur jag ska organisera upp detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0